Prolan ERP
Portal Beneficjenta
Portal Kontrahentów jest aplikacją internetową obsługiwaną za pośrednictwem strony WWW i może stanowić podstronę firmowej strony internetowej. Aplikacja umożliwia zdalny kontakt (m.in. składanie zamówień, aktualizację cen, generowanie ofert promocyjnych, modyfikację ilości zamawianych produktów, kontrolę płatności itd.). Portal internetowy kontrahentów jest zintegrowany z bazą danych Oracle (produkcyjną) systemu Prolan ERP poprzez tzw. Integrator. Zakres informacji udostępniany dla kontrahentów i zakres dostępu do danych jest zgodny z eksploatowaną funkcjonalnością i jest modelowany w Integratorze. Wszystkie informacje gromadzone w bazie danych mogą być udostępnione na portalu, w tym np. statusy (stan realizacji zamówień).
Administrator może samodzielnie administrować Bazą Danych i treścią portalu oraz definiować konta użytkowników portalu.
Portal podzielony jest funkcjonalnie na:
- Obsługę dostawców (wspomaganie zamówień do dostawców); zalecany dla firm o dużym obrocie towarami obcymi z zakupu.
- Obsługę odbiorców (wspomaganie zamówień od odbiorców); zalecany dla firm, które chcą zoptymalizować proces składnia zamówień.
Portal kontrahentów – obsługa dostawców
Portal kontrahentów w zakresie obsługi dostawców pozwala na wspomaganie komunikacji między przedsiębiorstwem, jego oddziałami lub sklepami firmowymi, a dostawcami w zakresie składania zamówień.
Funkcjonalność portalu pozwala między innymi na:
- Dostęp do oferty dostawcy;
- Analizę stanów magazynowych u dostawcy;
- Dostęp do innych informacji np. windykacji;
- Bezpośredni import zrealizowanego przez dostawcę zamówienia do kartoteki dokumentów magazynowych systemu Prolan ERP (bazy produkcyjnej) jako dokumentu PZ (przyjęcia na magazyn handlowy, hurtowy lub sklep detaliczny).
Portal kontrahentów – obsługa odbiorców
Portal kontrahentów w zakresie obsługi odbiorców umożliwia dostęp do aktualnej oferty promocyjnej, cenników itd. Odbiorcy mogą składać zamówienia w dogodnym dla siebie terminie, a bezpośredni przepływ informacji pozwala na optymalizację dostaw i efektywne zarządzanie zapasami.
Funkcjonalność portalu pozwala na:
- Dostęp do oferty handlowej przedsiębiorstwa;
- Dostęp do indywidualnego cennika dla danego odbiorcy;
- Obsługę promocji;
- Zarządzanie statusem realizacji zamówień;
- Import zamówień elektronicznych do kartoteki zamówień systemu Prolan ERP (bazy produkcyjnej);
- Dostęp do innych danych np. informacji o zadłużeniu.